Genetika

Pojam kog se svi hvataju. Poimanje pojma genetike je postalo uopsteno i za nekog ko:

* odradjuje defku bez kardia i gladovanja, na masi je u pekarama i opet drzi %bf pod kontrolom.
(talentovan za lagan ulazak u formu)
*odradjuje period mase s lakocom, dobijajuci veliku kolicinu mesa u kratkim periodima i sa lakocom.
(Dakle ovo bi bio talenat za hipertrofiju.)
* vaskularnost koja odskace od prosjeka, tvrdi misici, vlakna i duboke separacije.
: * vaskularnost je najvecim dijelom urodjena. Dug staz i jak trening stvaraju vaskularnije misice. Hemija isto tako. Nizak bf pomaze. Medjutim imamo i Cutlera koji je bio mrO i nista narocito venozan. Na ovom polju najvise napreduju, nazalost oni koji vec imaju predispozicije npr da su i natural bili izrazeno venozni cak i na bf koji nije bio mnogo nizak.
U mom slucaju, iako sam bio vaskularan od pocetka, kvadovi su bili izuzetak..Dok nije prosao dovoljan broj godina i ponavljanja preko njih.
* tvrdi gusti misici. Genetski dosta uslovljeno, ali aas na ovom polju ostvaruju najveci moguci uticaj. Uzmes tren i izgledas okamenjeno u par nedelja, i uz to si vjerovatno polu-lud ali jako tvrd i venozan. Oni gusti i tvrdi su uglavnom bili snazni(dy, rc, bw). Jedno takm sam upoznao najtvrdje stvorenje na amaterim binama, striated glut, oblici jako krnjavi gadni. Ali tvrdoca sa druge planete. Lik bez trena, neki test i winstrol. I uz to heroinski ovisnik. Sta imamo vise pricati, da sam uzeo sve sto postoji i odrao se...tu tvrdocu sam svjestan da ne bih imao.
* simetrija, balans.
Tijela koja su izgradjena tako da nemaju slabe tacke, tijela na kojim vidis ocito zaostajuce ruke npr. Jedan dio vjezbaca zaista ima genetski los odgovor
odredjenih misica, drugi mogu biti hipertesponderi. Tako vidimo da imas sit da neko biceps ubija a triceps doradi posle prsa. I ima izvrstan triceps i los biceps. U tim slucajevima su potrebne specijalizacije zaostajucih m partija, te analiza tehnike. 3/4 je onih kojima je balans problem zbog neadekvatnog pristupa treningu.
* oblici misica
Najvecim dijelom genetika. Golden era bb je podrazumjevao radije ganjanje estetike i balansa te su i tijela izgledala drugacije. Pristup treningu nije bio isti. Arnold je ciljano radio ka tome da napravi biceps peak kao planinu. Sto je i vizualizovao tokom treninga. Vedran Jaksic je slijedeci filozofiju treninga koja pristula, tako da se zna tacno sta odredjena vjezba ima za cilj. Ako ne radis ka tome da stvoris vrhove bicepsa, sami od sebe nece doci. Ne radis dugu glavu tric cudis se sto je nemas. Vj je tako ispravio nejake ruke od 28 cm i skracenim bicepsom poput ripturisanog....do 52 cm drugog oblika. 15 god mu je bilo potrebno.
Licni primjer, 2012 sam imao latove od kukova, lat koji mi je nisko postavljen sam gadjao ciljano..i radio ka tome da se ledja otvore i u donjem dijelu. Za tu tjelesnu tezinu izgled ledja je bio odlican, premda je izostajao teres pa je sirin ukupno kaskala. Narednih god zanemarujem poluge ka kukovima i mm kontrakcije tog dijela misica. Ledja su dobila mesa, dubine, i izgledala su znacajno praznije u donjem dijelu. Oblik je djelovao drugacijim, sudija ne zna gdje je tetiva postavljena.
Isto tako i sam sam imao sa 17-18 god ruku nekih 40-42 cm ali oblik bic jako skracen. Nakon sto sam sproveo ono o cemu je VJ pisao u tekstu o treningu ruku, i oblik mog bicepsa postaje znacajno drugaciji. Biceps vise nije bio skracen kroz par god forsiranih pokreta sa laktovima ispred tijela u vj za biceps. Sve do momenta kad sam desni strgao i vratio se na staro. Na koji nacin su ovakve stvari moguce, ne znam ali sam se uvjerio u praksi. Da se razumijemo kratak list ne moze postati izduzen, ali pristup bicepsu umnogome diktira njegov oblik i detalje. Neko ko je trenirao idiotski koristeci samo sipku,bez supinacija, i adekvatne tehn povlaceci lakat iza sebe uvijek...itekako negativno moze uticati na oblik. Isti primjer vastus lateralis -onaj vanjsmi sweep na kvadovima..imali bi mnogi da znaju angazovati taj misic propisno.
Dakle, genetika ali i ono sto smo radili ima uticaj. Negdje vise negdje manje. Istezite se.
* vlakna, misica vidljiva kad ste srezani. Aas pomazu ali Phil nema striated quad kao Kai. Trening znaci ali neko tren 20 god i nema vlakna po prsima.
* duboke separacije. Trening ima uticaj, staz, i nizak bf%. Miha Zup ima sve to, najbolju formu na svijetu, vaskularan, kamen. Ali bez dubokih separacija
*dodacemo 3d izgled. Neka tijela su jednostavno loptastih misica i na manjoj kg, neko je daska. Ovakvi bb se i pod pumpom uglavnom poduplavaju. U mom slucaju imao sam ovaj talenat, od svih hormona po defaultu jedino mi je hgh bio jako visok(cca 10x veci od prosjeka u 30 nalaza koje sam vidio, tako da smatram da je jedan od hormona koji je mogao pomoci.
* kostana struktura. Potpuno nepromjenljiva.
Osim fizickog aspekta nadodajem psihicki na citavu pricu. U naknadnom postu.

Comments

Popular posts from this blog