Pitanje - odgovor

Slucajno sam obrisao odg na pitanja pa ih ovde prekopiram ponovo..ukoliko neko slucajno ima prekopiran odg na proslo pitanje, neka proslijedi. A i pitanja ..moracete opet da postavljate 😣
Pretreniranost il dal uopce postoji?
I kad je pravi tajming da se malo pomogne sa Testom? Recimo ja na masi jedno 12tjedana bez icega i polako vec osjetim da stagniram i laganini se pretvaram u masnog gada
------
Naravno da postoji. Ali isto tako, misljenja sam da je veliki broj vjezbaca nikad nije dozivio. Uci svaki dan osam sati, i neces biti dobro, trebaces odmora..Medjutim, koliko ljudi je sposobno uciti 8sati dnevno. Isto tako i sa treningom, mnogi nisu u stanju da izadju iz zone komfora i da uopste siluju tijelo. To je tip klijenata koji mi u teretani uzima uvijek ono sto mu je relativno lako podici, ne izvlaceci max iz sebe. Dok suprotno takvima postoje oni koje moram tjerati da se rasterete. Takvih je manje.
Serge Nubret je rekao da ne mozemo biti pretrenirani, samo mozemo premalo jesti. Medjutim nije bio u pravu, iako je mnogo lakse napraviti problem na manje hrane. Tijelo se "lomi" na vise nacina. Metabolicki ili cns. Mozemo imati previse volumena, mozemo imati previse otkaz serija i intenzifikacionih tehnika...previse kardia...
Cns pretreniranost, uzrokovace promjene i u mozdanoj hemiji. Serotonin, noradrenalin i dopamin. Osjecamo se lose, motivacija pada, zivci su napeti i bez nekog razloga, san je losiji. Radne tezine padaju. Dobar monitor stanja jesu radne tezine, i signali koje nam tijelo daje. Ukoliko radne tezine rastu, tesko da smo pretrenirani. Takmicar koji 4-6weeks out radi sa 60% radnih tezina koje je imao u fazi mase, ne moze reci da je perfektno odradio posao.
Deload faze su nuzne. Medjutim ne pristupa im svako isto. Onaj ko zaista poznaje tijelo i signale koje salje, ne mora robovati sablonskim deload fazama. Neko ce praviti jedan trenazni mikrociklus rasterecen. Ja cu to uraditi drugacije. Posle par serija znam na cemu sam, po osjecaju koji imam kad uzmem sipku u ruke. Svi smo osjetili dane u kojim se osjecamo jakim kao beton, i dane u kojim nam je sve tesko.
Nisam mnogo citao, znanje sam zasnivao na praksi. Davno jedne godine, jos sam natural bio i imao kosu...Vidio sam da ne mogu da se dovucem u teretanu, tjerao sam se na trening. Motivacija je padala, tereti, tesko mi se bilo pokrenuti. Tada sam nosio svesku i pisao kilaze, trudio sam se praviti progresiju iz treninga u trening. U jednom momentu to je postalo nemoguce. Posle sam uzeo nekih 4 nedelje u kojim bih dosao u ter i radio sta mi se radi i koliko mi se radi. Bez da se zadajem pretjerano. Nakon toga vratio sam se jakom treningu i ludi pump, motivacija i mogucnosti za obavljanje vece kolicine rada su se vratile. Nisam tada znao sta je deload, ali sam upamtio simptome koje ne zelim osjetiti.
Kako su godine prolazile razvio sam intuitivno osjecaj kad je pravi momenat za rasterecenje. Ukoliko si napravio tezi problem, nekad je potreban dug period za oporavak. Kad se zaradi jak adrenalni zamor i 6+ mjeseci. Sto si se vise isilovao, dakle i faza u kojoj pustas tijelo da "prodise" - treba biti duza.
Nisam htio opet dolaziti u takve situacije pa bih problem presjecao pri prvim signalima. Bas po tom osjecaju koji imas kad uzmes teg, pumpu, osjecaju u misicu, snazi..pa i tom trening drive-u..snu i apetitu., libidu.
U tom slucaju i samo jedan prelazak tijela na "nizim obrtajim" moze te vratiti u zivot. Ukoliko je problem nastao tokom dijete, uporedo sa ukidanjem svih otkaz setova, smanjenja intenziteta i gustine treninga..sebi i takmicarima bih davao i metabolicki nitro u vidu protokola koji je ukljucivao jaca punjenja sa uh, visokim unosom masti i secera, ispracenih sa insulinom.
Drugo pitanje koje si postavio. Pravi momenat za steroide je onaj u kom imas izbalansirano izgradjene sve misice na tijelu, i iskoristenost makar 80% svog genetskog potencijala.
Neko kom ne postoji vecina misica na tijelu...svakako da nije momenat, jer ono sto ne znas raditi nece ni rasti. Ukoliko je sistem koji imas dobro slozen, napreduje se i natural i na hemiji. Ako sistematika ne postoji, ne napredujes ni na cemu.
A hemiju ne bih preporucio nikom, osim ako svoju egzistenciju ne zasniva na njoj.. U mom slucaju, da se ne takmicim ne bih je dotakao vise. Ali posle 5+ godina na sintetici, ni nema skidanja vise jer je hpta u nepovratu. Ako neko rekreativno zeli tijelo za plazu, onda ti aas ne trebaju. Ili bi jedan ciklus bio ok. Hormonalni problemi su cesti ali vecina usera ne radi nalaze i imaju "imaginarni" pct.

Comments

Popular posts from this blog

Genetika